FANDOM

Lee-everett.png
Lee Everett

Dabér: Dave Fennoy

Pohlavie: Muž

Vlasy: Čierne

Vek: 37

Zamestnanie: Profesor na univerzite (bývalý)

Vzťahy: B.Everett (brat); Neznáma Ex-priatelka; Carley (zamilovaný); Clementine (ochránca); Pán Everett (otec); Pani Everettová (matka)

Zomrel: Epizóda 5: Nezostáva čas

Lee Everett je originálnim charakterom a hlavnou postavou hry The Walking Dead. Jeho matka, otec aj brat žiju v s Leem v rodnom meste v Macone v Gruzínsku a pred apokalipsou sa staraly o rodinný podnik.

CharakterEdit

Lee je osobnosť, ktorú si stvoríte vy ako hráč. Môžte hrať optimisticky a tak dávať ostatným nádej na isté prežitie v apokalipse, alebo budete krutý a agresívny a všetky možné situácie budete riešiť násilím a vydieraním. 

Lee bol bývalím profesorom ktorý učil históriu 6 rokov na univerzite v Gruzínsku. Bol odsúdení na doživotie za vraždu senátora, ktorý mal údajne pomer z jeho priatelkou. Neskôr vám bude známe že Lee počas apokalipsy stratil celú rodinu a on je jedíny preživši z Everettovcov. Lee može byť dobrý a sympatický človek, ale to záleží na hráčovy.

Najviditelnejšia vlastnosť na Leem ktorá sa vám ukazuje počas celej hernej série je staroslivosť a láskyplnosť. Toto je primárne zobrazenie jeho vzťahu z Clementine, dievčaťu čo Lee stretne počas apokalypsy, a je na prvý pohľad jasné, že Lee si okamžite dieťa berie za svoje a stará sa o ňu ako rodič. Jej prežitie je jeho hlavnou prioritou a snaží sa aby mala Clementine lepší život.

Počas rozhovoru z Carley ohladom jeho minulosti zo senátorom sa dozvieme, že nemal v úmysle vraždiť senátora a celý incident bola len náhoda. Ak sa Lee rozhodne byť úprimný ohľadom svojej minulosti ku Clementine, povie jej že jeho obeť bol "zlý" človek.

Na rozdiel od Lilly alebo Larryho je Lee oveľa milosrdnejší a nesebeckejší. Vždy keď sa ocitol v zúfalej situacií, kde si chceli ostatný vziať život a podobne sa im snažil pomôcť najlepšie ako vedel, a tak ich odradiť od toho aby to nerobily.

Napriek tomu že Larry Leeho nenávidí z dovôdu, že vie o Leeho minulosti, Lee ma k nemu dobrý vzťah. Pomôže mu napríklad získať klúče od lekárne, keďže Larry trpí srdečnímy záchvatmy a dať mu potrebné lieky. Pokial sa Lee sprava k Larrymu dobre, ovplyvňuje to vzťah aj Leeho k Lilly.

Lee však nie je žiadna lahká váha, pokial mu ide o priatelov, dokáže ich kruto brániť vydieraním a vyhrážaním, pokial je to nevyhnutné aj násilím.

Lee je proste dobrý charakter a hlavne mu ide o tom aby Clementine prežila. Rád dáva najavo svoje názory a je to dobrý puličný bitkár, takže sa dokáže postarať o seba aj priatelov.

Pred apokalipsouEdit

Lee pochádza z Maconu z Gruzínska. Mal matku, otca aj brata ktorý pracovali v miestnej lekárni v Macone. Pracoval ako profesor histórie šesť rokov, jeho priatelka mala prácu, kvôly ktorej skoro vôbec nebola doma, a to sa Leemu nepáčilo. Jedného dňa prišiel domov chorý z práce, a našiel ju v posteli zo senátorom štátu. Nahnevaný ho zabil za čo bol odsúdený na doživotie za vraždu na začiatku apokalipsy. Lee bol prepravovaný miestnou políciou, keď voďič policajného auta zrazí choda (zombíka) a vyrúti sa vedla cesty.

VzťahyEdit

ClementineEdit

Vzťah Leeho ku Clementíne bol jasný už od prvého stretnutia. Vťah by sa dal popísať aj ako "pomocný cudzinec" a "malé dievča". Clementína je Leemu jediná rodina a najbližia osoba v hre. Ich vzťah sa zhorší vtedy, keď sa Lee dozvie, že Clementína cez svoju vysielačku komunikovala s cudzincom. Hoci sa o nu Lee bude stále starať, Clementína cíti v ňom miernu nedôveru a niekedy vezme veci do vlastných rúk. Ich vzťah sa vráti do normálnich kolají vtedy, keď Lee zastrelí zabije Clementíninho únoscu. Potom už nasleduje len emocionálny koniec prvej série hry, kde Clementína zo slzami v očiach sa musí rozhodnúť, či nechá Leeho zmeniť sa na chodcu alebo ho zastrelí. Po rozhodnutí konči prvá séria, a to čo sa stalo s Clementínou v druhej serií zatial nevieme.

Also on FANDOM

Random Wiki